4 Haziran 2018 Pazartesi

Bir Çöküşün Öyküsü-Stefan Zweig


Bir Çöküşün Öyküsü 

 Bu kitap hakkında ne kadar video izlediysem hepsinde sadece beğeni sözleri vardı.Sanki kimse bu kitabı (yada Zweig'i) neden beğendiklerini anlatamıyor gibiydiler.Bende belkide gerçekten çok karmaşık, böyle derin bir kitaptır diye düşünmüştüm.Keşke birileri içeriğinden daha düzgün bir şekilde bahsetseydi.

Bana göre özentilikten popüler olan bir kitapla karşı karşıyayız.Çünkü böyle bir kitabın bu kadar geniş bir kitleye hitap etmesi bence mümkün değil.Her yaştan bu kadar çok kişinin bu tarz bir kitabı beğenmesi ihtimal dışı geliyor.Yani yaşça büyük bookstagram ve booktuberlar neyse de herkeste gördüm şu kitabı.16 yaşındakiler ne anladı da nesini beğendi çok merak ediyorum.

Benim kitaba yorumum ise, beni açmadı.Başı sonu olmayan, girizgahsız ve amaçsız kitapları sevmiyorum.Biz bu kadını niye okuduk? Bu kadın kim? Neden hikayesini, hatta hikayesini geçtim, ölümüne beş kalasını okuyoruz ki?Bir de bu kadın niye kovuldu bu saraydan?Niye kimse arka çıkmadi?Zaten Fransızların bu lakayt, eğlenceye ve zevke düşkünlüklerinden de hiç hazzetmem.

Bu arada nedense köydeki aşığı olarak Fantastik Canavarlar'daki Credence'i canlandırdım.😒😒Kitaptaki en şaşırdığım bölümde onun kadını dövmesiydi sanırım.😮😮 Bu kadar belirsizlik bana fazlaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder