4 Haziran 2018 Pazartesi

Pinokyo'nun Rüyası-Selvi Atıcı



Öncelikle belirmek istiyorum, bu benim Selvi Atıcı 'dan okuduğum ilk kitaptı.Yerli yazarlara daha çok şans vermek ve zaman ayırmak için alıp okumak istedim.Belki okumaya başlamak için yanlış kitaptı.Çünkü sonradan öğrendiğim kadarıyla bir serinin parçasıydı ve ilk parçası da değildi.😥Yine de bana sorun olmaz dediler ve okudum.😊
.
Pinokyo'nun Rüyası kitabı, başına kötü olaylar gelmiş esas kızımızın biricik yakışıklı doktorumuzla karşılaşması ve sonrasında olanlardan oluşuyor.Nasıl ve neden bilmem ama çok daha fazla aksiyon, dram ve romantizm beklemiştim.Beklentiyle kitap okumamak gerekiyor, yeniden hatırlamış oldum böylece.😥
.
Kurgu açısından bakarsak bana göre sadece tanışmaları çok orijinaldi.Onun dışındaki olaylar ise herhangi bir Wattpad hikayesinde olduğu şekilde ilerlemişti. Bitirmekte zorlanmamın sebebi buydu belki.
.
Okuduğuma sevindim.Böylece kendimize hitap eden ve etmeyen yazarları seçebiliyoruz bana kalırsa.Ki bu insanı basılan kitaplar deryasında yolunu bulmak konusunda çok rahatlatıyor.
.
Keyifli okumalar dilerim.İyi akşamlar.😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder