4 Haziran 2018 Pazartesi

Deliryum-Lauren Oliver

Deliryum

 Genç-yetişkin türünün bir başka örneğiydi Deliryum.

Sanırım artık 25 yaşına yaklaştığım için bu tür bana pek hitap etmiyor.Deliryumda eksik çoktu ve konusu oldukça orjinal olmasına rağmen beni çok etkilemedi.Detay vermesini beklediğim bazı bölümlerde detay vermemişti.Yanlış hatırlamıyorsam bir seri olduğunu okumuştum.Belki de bu yüzden bazı şeyler çok aydınlatılmamıştır.

Genel olarak kitabın konusu distopik bir gelecekte Amerika'da aşkın bir hastalık olarak addedilmesi üzerine kurulmuş.Bir ameliyatla beyinden sevginin çıkarılabilmesi sonucu toplumun düzenlenebileceğine inanılmış bir gelecekten bahsediliyor.

Esas kızımızın ameliyatına 3 ay kala yaşadıkları ve aşkı öğrenmesi hatta keşfetmesini okuyoruz.Ki bu bana göre oldukça ilgi çekici bir konuydu.Kitabın sonunda esas oglanla ayrı düşmeleri beni üzdüyse de sonun da buluşacaklarını tahmin ediyorum.

Kütüphanede bulamadığım için serinin diğer kitaplarını alamadım ama denk gelirsem mutlaka alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder