4 Haziran 2018 Pazartesi

Dikenler ve Güller Sarayı-Sarah J. Maas



Dikenler ve Güller Sarayı 
.
Selaaamm😊😁Okumakta çok geç kaldığıma inandığım bir kitabın yorumuyla geldim bugün.Neden mi?Çünkü tek kelimeyle bayıldım!!😁
.
Kitabımızın konusu masalsı bir dünyada yaşayan Feyre isimli kızın nefret ettiği peri ırkından biriyle yolunun kesişmesi ve sonrasında olanlar...     İnsanlar ve periler arasındakı duvarı geçen bir periyi öldürmesiyle başlayan bu hikaye perilerin arasına katılmak zorunda kalıp onları yakından tanıdığında oldukça ilginç bir hal alıyor.
.
Feyre avlanabilen ve ailesini geçindirmeye çalışan güçlü bir kadın karakterdi ve bu özelliğine hayran kaldım.Üstelik cesur ve fedakardı aynı zamanda.Bu yüzfen onu çok sevdim.😀
.
Ve Tamlin...Ağır bir yükün altında kalmış bir soylu.Aynı zamanda koruması gereken bir halkı var. Onun nezaketi ve asaleti gerçekten okumayı güzelleştirdi.😍
.
Kitapla ilgili başka bir şey anlatmamak için (spoiler vermemek adına😁) konusundan daha fazla bahsetmek istemiyorum.Benim gibi her sayfayı heyecanla çevirmenizi ve o tadı almanızı isterim.Böyle masalsı ama aynı zamanda sert bir dünyada bu ikilinin nasıl ve ne şartlarda karşılaştığını ve neler yaşadıklarını kendiniz okumalısınız.😁
.
Bana göre uzun zamandır aradığım fantastik seri budur.😍İkinci kitap için (ve üçüncü için tabiki) çok heyecanlıyım.😄
.
Hepinize iyi haftasonları ve keyifli okumalar diliyorum.😊😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder