4 Haziran 2018 Pazartesi

Seveceksin-Demir Çark


Seveceksin
.
Seveceksin uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı.Orijinal olduğu kadar farklıydı da.
.
Üstün zekalı demenin bile hafif kalacağı bir adam ve 64 kız.Ve bir deney.Aşk suni olarak oluşturulabilir mi? 
.
Kitabımızın baş karakteri, aşkı kendisi yaratmayı kafasına koymuş dahi bir adam.Bunu 64 defa denemiş ama başarılı olamamış.65.kız bakalım ne kadar farklı olacak?
.
Buradan sonrası spoiler olacağı için anlatmıyorum. Ben kitabın en çok orijinalliğini sevdim.Bu kadar üstün zekalı ve kendine özgü bir karakteri okumak çok heyecanlıydı.Erkeklerin zengin ve ukala olduğu tüm hikayelere bir karşı duruş derecesinde özgün bir karakterdi Demir.
.
Akıcı anlatımı sayesinde bir gece  içinde bitirdiğim kitap, beni bazen çok şaşırttı bazen de kendi sınırlarımı düşünmeye itti.Ve aşk.Sizce aşk deney ortamında üretilebilecek bir şey midir yoksa ani ve kendiliğinden ortaya çıkan bir his midir?
.
Kitabın anlatımı ve dili oldukça güzeldi ve geri dönüşlerle zaman zaman Demir'in geçmişine de bakışlar attık.Ki hikayelerde geri dönüşler yapılması hikayeyi derinleştirir ve sağlamlaştırır.Bunu eminim hepimiz severiz.☺
.
İçeriğin 18 yaş altındaki arkadaşlar için uygun olmadığını söylemeliyim.Fiziksel ve psikolojik şiddetin yanında cinsel bölümlerde vardı.Uyarmadı demeyin.☺
.
Kitabı tavsiye ettiği ve onunla kalmayıp bana hediye ettiği için @inadinakitabim hesabının sahibi Kader'ciğime özel olarak teşekkür ediyorum.😘Seviliyorsun kuzum😙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder