4 Haziran 2018 Pazartesi

Hava Uyanıyor-Elise Kova



Selamlarr😁Haftalar sürse bile sonunda kitabı bitirdim.Ve sıra yorumunda 😊
.
Hava Uyanıyor arka kapak yazısında da yazdığı gibi fazlaca Avatar Son Hava Bükücü'ye benziyor.Tahmin ediyorum biraz esinlenme olmuş.Bu kötü bir sey değil tabi.Bambaşka bir yazardan ve bambaşka bir dünyada olmaz ve yine büyüyle karşılaşmak çok güzeldi.
.
Kitap yine bir yazarın ilk kitabı.Bu yüzden anlatım ve hikayede bazı çiğlikler var.Serinin devamını merakla bekliyorum çünkü ikinci kitabın daha iyi olacağını düşünüyorum.
.
Karakterlerin benim için önemi fazladır.Acemi, "büyücü olduğumu yeni ögrendim" modundaki genç kız daha önceki benzerlerine göre (mesela Harryciğim😊) biraz farklı.Ki bunu sevdim.😄
.
Okuyup bir şans vermeyi ve bana yorumlarınızı söylemeyi unutmayın😊😊
.
Keyifli okumalar😀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder