4 Haziran 2018 Pazartesi

Sonat-Işılsu Gültekin



 Sonat'ı çok uzun zaman önce Wattpad'de okuyup bitirmiştim.Geçen ayki kitap alışverişimde de kitabı satın aldım.Sevdiğim kitapların elimde olmasını tercih ediyorum sanırım.
.
Kitaba gelirsek bir aşk hikayesi olduğunu söyleyerek başlayabiliriz.Ama sadece bir aşk hikayesi yok bu güzel kitapta.Macera ve polisiye türlerine de yakın bir konusu vardı.
.
Hazan ve Hazar'ın arasındaki aşk, Hazar'ın durumu bana çok dokunmuştu.Galiba ben umutsuz bir romantiğim.Her ne kadar sevmiyorum desemde kurgusu olan aşk hikayelerini çok seviyorum.
.
Kimi bookstagramlar kitabı Wattpad'den çıktığı için yerden yere vuruyor.Ben buna katılmıyorum.Hem kitabın size hitap etmemesi iyi olmadığı anlamına gelmez.Eğer bu ayrımı yapamıyorsanız ve saygı çerçevesinde yorum yapmayacaksanız zaten bookstagram olmanız baştan hatadır.
.
Bu arada Wattpad'de yayınlanırken kitap her bölümde harika şarkı önerileriyle yayınlanmıştı.O şarkıların bir kısmı hala telefonumda kayıtlıdır.Muhteşem parçalar gercekten.Sırf müzik zevkinden dolayı bile bu yazar okunabilir bence😊
.
Imkansız aşk içeren diğer kitaplardan farklı olarak bana daha inandırıcı ve gerçekçi geldiğini söylemeliyim.Yazar kitapta diğer romantik kurgulardan ayrı ve değişik bir kurgu yaratmaya çalışmış.Bunu çoğunlukla da başarmış zaten.Yalnızca bazı konular beğenimi azalttı.Yinede ben Türk yazarlara ve özellikle gençlere şans verilmesinden yana olduğum için daha fazla eleştirmemekten yanayım.
.
Sadece iki alıntı bırakacağım.
.
"Pençelerini çıkarmış bir tilki, Aslan'ın karşısında ne kadar şansı olduğunu düşünüyor?"
.
.
“Sevgilim, o kadar gece ki neredeyse sabah.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder