4 Haziran 2018 Pazartesi

Karanlık Zihinler-Alexandra Bracken



Selaamm😁😁Koccaman bir kitabı devirmenin haklı gururuyla geldim.Dile kolay 570 sayfaydı.😥Ama bitirdim.
.
Kitabımızın konusu, 5 (yeşil, mavi, sarı, turuncu ve kırmızı) renge ayrılmış 18 yaşının altındaki çocuklar ve yetenekleriydi. Bu yeteneklerin bazıları zararsız olsa da bazıları insanlar için biraz tehlikeliydi. Konusunun ilgimi çektiğini söylemeliyim. Karanlık Zihinler zaten uzun zamandır okunmayı bekliyordu😅. Bende #distopyaokuyoruz etkinliğimizde kendisini seçtim.
.
Kitapla ilgili düşüncelerime gelirsek..Başlangıçta ilgi çeken bir konusu olsa da bazı noktalarda özgün bulmadığımı belirtmeliyim.Distopya türündeki bazı kitaplardan parçalar bulmak çok kolaydı.Ki bu türde bu affedilemez bir hata bile sayılabilir.
.
Yazarın ilk kitabı olduğunu öğrendim ve bu yüzden bazı hatalarının ve tekrarlamalarının olduğunu sanıyorum.Zaten ilk kitapların çoğunda buna benzer hatalar olur.Umarım diger kitaplarında bu eksiklerini kapatır.
.
Seriye devam eder miyim? Emin değilim. Açıkcası karakterlerin yeterince düşünülmediğini ve hikayenin derinlemesine kurgulanmadığını hissediyorum.Özetle kitap beklentilerimi tam olarak karşılamadı malesef.
.
🕯Bana en beğendiğiniz distopya eseri ya da seriyi yorumlarda söyler misiniz? Böylece tavsiye bir liste de oluşmuş olur.
Hepinize mutlu haftalar.😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder