4 Haziran 2018 Pazartesi

Süperben-Algan Sezgintüredi


Selamlarr!☺Süperben kitap yorumuyla geldim.Kitabı çook beğendiğimi söylemeliyim.Hemen yoruma geçiyorum.😊
.
Kitabımızın konusu 1 saatliğinde uçma yeteneği kazanan emekli Cengiz Bey'in başına gelenler. Hikayemiz bu yeteneği kazanmasından çok önce başlıyor tabi.
.
50 yaşlarındaki bu adam bir gün kendisini çok acayip bir gizemle yüzyüze bulur.Dünya dışı varlıklar gerçek midir?Öyleyse aramızda dolaşıyor olabilirler mi? Ardından olaylar başlar.Kendisini ve diğer insanları zombi benzeri insanlardan korumak için bir çözüm arar.Çözüm ise hiç beklemediği bir yerden gelecektir.
.
Süperben, gerek konu gerekse 1.kişi ağzından anlatım bakımından süper yenilikçi bir kitap olmuş. Kitap beni neredeyse her sayfada şaşırtmaya devam etti.😍😍Özellikle bilimkurguya selam çakan konusu ve bu konunun anlatılış şeklini çok beğendim.Bazı sayfalarda kahkaha atarken bazılarında ise uzun uzun düşündüm.Bildiğimiz süperkahramanlar gibi olmayan Cengiz Bey, bize kahraman olmak için gereken şeyin güç değil cesaret olduğunu gösteriyordu bir bakıma da.
.
Velhasılı son zamanlarda yerli bir yazardan okuduğum en özgün kitap Süperben'di.Yazarın kalemini ve konu seçimini çok beğendim.😀
.
Kesinlikle tavsiye ediyorum.Şimdiden keyifli okumalar.🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder