4 Haziran 2018 Pazartesi

Ölüme Fısıldayan Adam-Büşra Yılmaz


Ölüme Fısıldayan Adam 

Selaaam!!🤗🤗Bugün muhtemelen hepinizin ya okuduğu ya da  az çok bildiği bir kitabın yorumuyla geldim.Uzunca bir süre merakla bekledikten sonra okumaya karar verdim ve okudum.Sebebi malum.Kitap hakkında -ve yazarı- birçok şey yazılıp söylendi.Bense objektif olabilmek için bu sohbetin biraz soğumasını istedim.O halde buyrun yoruma😀
.
Ölüme Fısıldayan Adam, hayranlarının deyimiyle ÖFA bir dramın içinden doğan aşkın hikayesi.Oldukça zorlu bir  hayat yaşayan bir delikanlı ile -Okyanus/Özgür- erken büyümek istemiş/zorunda kalmış bir kız olan Yosun.Yosun'un Okyanus lakabı taktığı Özgür çok zeki ve adı gibi özgür biri.Çünkü herkesi ve her şeyini kaybetmiş.Sevdiği kızı koruyamamış olmanın acısını hiç atlatamamış. İntikamdan başka bir şeyi umursamayan biri.
.
Yosun ise hayatta erkenden büyümek zorunda kalan, bunu bir noktadan sonra kendi de isteyen biri.Sevgi adına, ilgi gördüğü ilk insana sarılmasının bedelini ağır ödemiş.
.
Kitap kurgu konusunda beni çok şaşırttı diyebilirim. Çünkü beklentimi (bu kadar beğeni almasına rağmen) düşük tutmuştum.Malum okur kitlesinin yaş aralığı da çok küçük.😀Fakat kurgu ve dil olarak beğendiğimi söyleyebilirim.☺
.
Ha, şu var, bazı yerlerde hayalgücünün fazla çalıştığını ve her ne kadar uç olsa da anlaşılabilir olaylar silsilesinden kopulduğunu gördüm.21 yaşın insana dünyayı ne kadar farklı gösterebileceğini bildiğim için buraları küçük tebessümlerle okuyup geçtim.😊
.
Genel olarak fena değildi.Şahsen ben yazarda o ışığın olduğuna inanmak isterim.😊Yalnızca yaşı 16 17 den küçük okurlara çok uygun olduğunu sanmıyorum.Çünkü o yaşlar bazen gerçekle kurguyu,doğruyla yanlışı ayırt edemediğimiz yaşlardır.Ebeveyn gözetimi her kitap olduğu gibi ÖFA için de gerekli.
.
Keyifli okumalar. 🤗🤗
.
"Ölmek için fazla ölüsün."
.
"Duracağın yerden emin olmadan durma."
.
"Gözyaşlarım sende kırılıp gökkuşağını doğurur mu bize?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder