4 Haziran 2018 Pazartesi

Yaprak Fırtınası-Gabriel Garcia Marquez




Selaaamm!😀Yaprak Fırtınası kitap yorumuyla geldim.Başlamadan önce çok heyecanlıydım çünkü ilk defa Marquez okudum.😄😄Herkesin bayıla bayıla okuduğu bir yazardı ve ben genelde böyle yazarları beğenmeme eğilimindeyimdir.😅Neyse gevezelik etmeden yoruma geçeyim.😊
.
Yaptak Fırtınası kitabının konusu kasabada hiç sevilmeyen bir doktorun cenazesi.Albay, kızı ve torunuyla birlikte bu işe gönüllü olurken bir yandan da falshbacklerle geçmişte yaşananları görebildik. Neden tüm kasaba doktordan nefret ediyordu? Cenazeye bile yardım etmeyecek kadar öfkeli olmalarının sebebi neydi?Kitaptaki asıl olaylar birkaç saatlik süre içinde olup biterken arka planda bir sürü yaşanmışlık okudum.
.
Marquez kitapta albay, kızı ve torunu olmak üzere ve hiç belli etmeden geçişler yaparak üç kişinin ağzından yazmış hikayeyi.İlk sayfalarda biraz karışık geldi ama sonradan anlaşılır oldu tabi okudukça.😅 Belki de ilk defa Marquez okuyorum diyedir.🙂Dilini ise çook beğendim.Kesinlikle başka kitaplarını okumak istiyorum.😍Açıklığı ve sadeliği çok hoştu.
.
Yaprak Fırtınası isminin nereden geldiğini çok merak ediyordum.Gelip geçici ve boş işler için kullanılan bir tabir olduğunu anladım.Ki çok yerinde bir kullanım olmuş kitap için.
.
Hem Marquez hem de Cengiz Aytmatov'u şiddetle tavsiye ediyorum.😁Keyifli okumalar🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder