4 Haziran 2018 Pazartesi

Kusursuzlar-Louise O’Neill



Selammm!😊😊
.
Hayatımda okuduğum en ilginç kitaplardan birinin yorumuyla geldim.😁Kusursuzlar #kitapyorumu ile yani.
.
Hemen söylemek istiyorum bu kitabı yazan kişinin hayalgücünü ve feministliğini kimse sorgulayamaz.😁
Kadın resmen olmadık bir erkek egemen toplum oluşturup kızları da fabrikadan çıkan birer ürün haline getirmiş.Tebrik etmek gerek.👏
.
Yorumumu spoiler vermemek adına kısa keseceğim için hemen beğendiğim yönlerine vurgu yapmak istiyorum.Bana kalırsa kitabın yazarı bize oldukça farklı bir distopya sunmuş.Hatta sunmakla kalmayıp ilk sayfadan bizi içine çekecek kadar iyi yazmış.Sadece "birazcık" uzatılmış gibi geldi bana.
.
Kadınların dünyadaki yerine ve ataerkil sistemler içindeki sıkıntılarına adeta parmak basmış.
Rüyalarıma giren kıyafet dolabı sahnesinden hiç bahsetmek istemiyorum hele ki.😅Sonuşta da ortaya harika bir kurgu çıkarmış.👏
.
Ve sonu...Ah o son.Ikinci kitabı merakla bekliyorum.
.
Keyifli okumalar.💜

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder