4 Haziran 2018 Pazartesi

Suikastçi'nin İnancı-Oliver Bowden


Suikastçi'nin İnancı 
.
Muhtemelen en uzun süren okumam bu kitap oldu.Bunun kitapla ne kadar ilgisi var bilmiyorum tabi😁.Hemen yorumuma geçiyorum.
.
Bilenler bilir, Suikastçi'nin İnancı bir oyundan kitaba dönüştürüldü.Yani oyununu oynamış olabilirsiniz.Ben sadece kardeşim oynarken gördüm ve ilgimi çekti.Galiba pelerinli ve kapşonlu tiplere karşı bir ilgim var.😁Ezio Auditore gibi yani😁
.
Kitap, ailesi bir komploya kurban edilen Ezio'nun etrafında şekilleniyor ve yaklaşık 20 yıllık bir süreyi anlatıyor.Ailesinin intikamı için yola çıkan Ezio, ailesinin Assasin Tarikatı'ndan olduğunu ve kendisininde doğal olarak bir Assasin olduğunu öğreniyor.
.
Peki kim bu Assasinler?Biz onları tarihten Haşhaşiler olarak tanıyoruz.Hasan Sabbah'ın kurucusu olduğu ve zamanının en etkili tarikatlarından biri olan bu tarikat Alamut Kalesi'nde kurulmuş Cennet Bahçeleri'nin sahibidir.
.
Bu konuyla ilgili birçok kitap var.Ben Alamut Kalesi isimli kitabı lisedeyken okumuştum.Sabbah'ın zekasına ve hayalgücüne hayran olmamak elde değildi.Tabi adamın "saf kötü" olduğunu da unutmamak gerekir.
.
Ezio'nun peşinden Floransa başta olmak üzere Italya'daki birden fazla şehirde çatılarda koşturmak, surlara tırmanmak ve Tapınakçılarla mücadele etmesine tanık olmak, bu arada dönemin önemli isimlerinde Leonarda Da Vinci'yi de yakından tanımak isterseniz bu kitap tam size göre.😁
.
Şimdiden keyifli okumalar.😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder