4 Haziran 2018 Pazartesi

Sonsuzluğun Sınırında-Melissa E. Hurst



Selamlar millet!😁Çok mutluyum.Çünkü eski kitap okuma hızıma kavuşuyorum yavaş yavaş.6 yıldır süren reading slump nihayet bitiyor umarım.😊
.
Gelelim kitabın yorumuna😊😊.Adından ve kapağından anlaşılacağı üzere Sonsuzluğun Sınırında bir bilimkurgu romanı.Ki ben bu türü çok seviyorum.😍
.
Kitabımızın kahramanları Bridger ve Alora.Biri 2013'te biri 2146'da.Hikaye hakkında spoiler vermeden yorum yapmak istiyorum.Bu yüzden sadece kitap hakkında düşündüklerimi yazacağım.
.
Kitap iki kişinin ağzından yazılmış.Barbarlar Şehri de bu şekilde yazılmıştı.Açıkcası bu biraz kafa karıştırıcı olabiliyor.Diğer taraftan bölümlerin kısa olması okuma hızımı arttırıyor.Bu benim çok hoşuma gitti. 😁
.
Bilimkurguda olması gereken birçok detay atlanmadan işlenmişti ve yerli yerindeydi.Olay örgüsünün sona doğru çözülmesi oldukça güzeldi.
.
Bridger'in ve Alora'nın arasındakilerin birçok (yerli-yabancı) genç yetişkin kitabında olduğu gibi seriye bağlamış gibi ilerlememesini çok beğendim.Çünkü öyle olduğunda insanın ağzında yapay bir tat bırakıyor kitaplar.
.
Bir diğer beğendiğim özellik konunun özgün olmasıydı. Zaman yolculuğu gibi bir konu benim gibi tüm Doctor Who severlerin hoşuna gidecektir.☺😊Yazarın gelecekte daha iyi işler çıkarabileceğini düşünüyorum.
.
Tavsiye ediyor muyum? Elbette😁
.
Keyifli okumalar😀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder