4 Haziran 2018 Pazartesi

Hayvan Mezarlığı-Stephen King


Selamlar!

Kesinlikle Stephen King'in en iyi eserlerinden biridir Hayvan Mezarlığı.
.
Hayvan mezarlığı Stephen King'in okuyabildiğim ilk ve tek kitabı sanıyorum.Ama Stephen King aşığı olmam için yetmişti.Adam resmen okurken gözlerinizin önüne seriyor olayları.Bazı yazarların uzun uzun betimleme yapıp elde edebildikleri tek şey sayfalarca yazı iken Stephen King adeta film gibi bir okuma keyfi yaşatıyor.
.
Kitabın konusu Evcil hayvanları (malesef) ölen bir ailenin, yaşadıkları yerin yakınlarındaki Hayvan Mezarlığını öğrenmeleri ve kedilerini oraya gömmeleri ile başlıyor.İşin ilginç yanı ise tek bir karakter ismini bile kitabı tekrar elime alana kadar hatırlamıyordum (e nerden baksanız 5-6 sene önce okumuşum kitabı😥) ama baş karakterin o mezarlığa giderken yürüdüğü yol ve o çalılıklar dün gibi aklımda.Hatta gerginlikten nefes nefese kaldığımi hatırlıyorum.
.
Amerikalıların çoğu hareketini anlayamadığım gibi o zaman da kedinin ölümünü neden kabullenmediklerini anlamamıştım.Tamam evcil hayvanın seviyorsun anladık ama ne olduğu belli olmayan bir mezarlıga niye gömersin.Üstelik üç aşağıya beş yukarıya netice konusunda uyarılmışsın.
.
Neyse kaptırdım kendimi yine.😅Korku ögesi var o yüzden çok küçükler belki biraz rahatsız olabilirler.Ama kesinlikle Hayvan Mezarlığını okuyun derim.Şimdi yaşınız uygun değilse listenize alın daha sonra okuyun olmadı 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder