4 Haziran 2018 Pazartesi

Peri-Öykü Odabaş Kanneci



Selamlaarr!😁
.

Peri @oyku_odabas tan okuduğum ilk kitaptı.Ve oldukça beğendim.😍Aşık oldum desem daha doğru olur hatta.
.
Peri'nin bana güzel gelen yanı diğer kitaplarda (ve wattpad'de) olduğu gibi yapma bebek gibi hareketlerde bulunmamasıydı.Gerek iç sesiyle gerek yaptıklarıyla bir bez bebek değilde kanlı canlı bir insan olduğunu hissedebildim.
.
Peri'nin babası ve diğerleriyle ilişkileri, (spoiler vermemek için kendimi zor tutuyorum😣), ayrıntılar, kitabın zaman su gibi akıyor ve her şeyi bir çırpıda düzeltiyormuş gibi (😒😑) yazılmamış olması çok hoşuma gitti.Hayatta yaşadığımız bazı şeylerin bizde iz bıraktığını, bazı insanların hayatımızı nasıl değiştirebildiklerini çok güzel bir şekilde yazmış sevgili yazar.😍
.
Kalemine ve diline de ayrıca bayıldım.Ne sıktı ve de paragraflarca betimlemeyle beni boğdu.Ki benim için bu da bir tercih sebebi.2.kitabı dört gözle bekliyorum.Muhtemelen Kasım ayı alışverişmde olacak kendisi☺
.
Herkese iyi haftalar!😚☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder