4 Haziran 2018 Pazartesi

Spiritus-Aynur Başkan




Selammm!! Hepinize iyi haftalar.😊Ben bugün Spiritus kitabının yorumuyla geldim.Yerli bir yazar ve fantastik türden olduğu için uzun zamandır merak ediyordum.En sonunda kavuştum ve okudum.😁
.
Kitabın konusu; diğer insanların göremediği varlıkladı görüp onlarla savaşan Selim isminde bir genç.Bu genç, sonradan isimlerinin Spiritus olduğunu öğrendiği bu varlıkları neden görebiliyor?Onun gibi başkaları var mı?Yoksa tüm bunlar zihninin ona bir oyunu mu?
.
Kitabın konusunu ve kurguyu çok beğendim.Türk yazarlar pek fantastik türe yönelmedikleri için bu türde  sayılı eser çıkmış durumda.Ki bu bence üzücü.Sadece aşk romanları yazılması edebiyatımızın eksik kalmasına sebep olur diye düşünüyorum.
.
Diğer taraftan sevgili yazarımız Aynur Başkan'ın da okumaya başladığım zaman bana hatırlattığı gibi bu bir 'ilk kitap'.Her yazarın ilk kitabında olan bazı hatalar olabilir.Kimi zaman bu bir mantık hatası olarak kimi zaman ise hikayenin işleyişinde bir düzensizlik olarak göze çarpar.Yine de yazar bana kendisinde bu istek ve ışığın olduğunu gösterdi.Hemen ikinci kitaba başlamak istemem de bu yüzden.😁😁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder