4 Haziran 2018 Pazartesi

Lacivert-T. Y. Mazer

Selaamm!😁😁
.
Lacivert kitabını nihayet bitirdim ve yorumuyla geldim.
.
Kitabın konusu evinde büyük baskılar ve şiddet gören ve tıp 3.sınıf öğrencisi olan Beren isimli kızın Isolater Union isminde bir örgütün bir elemanıyla yollarının kesişmesiydi.Masum bir kız ve tehlikeli gibi görünen bu adamın karşılaşması buradan bakınca oldukça klişe gelse bile, kitabın kendi içinde diğerlerinden farklı olduğu kısımları vardı.
.
Mesela teknoloji ve tıbbi terimlerin bol ve yerinde kullanımı benim beğenimi kazandı.Bunun dışında ise birkaç defa kelimelerin doğru yerde kullanılmadığını gördüm ve bunun okuma zevkini azalttığını hissettim.
.
Kurgunun 541 sayfa yerine 350-400 sayfa civarına sığabileceğini de söylemeden geçemeyeceğim.Sevgili yazarın ilk kitabı olduğunu sanıyorum.Bu yüzden bu gibi hatalar benim için pek önemli değildir.
.
Yazar bu "tehlikeli oğlan-masum kız" kurgusunu da bir ileri seviyeye götürmüş ve adama bir amaç ve kıza da cesaret ve pratik zeka katmış.👏Üstelik benzerlerine göre daha gerçekçi tepkiler ve diyaloglarla birlikte.☺
.
Keyifli okumalar.🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder