4 Haziran 2018 Pazartesi

Armageddon-Ali Çiğdem





Selamlaar🤗🤗Bugün çok beğendiğim bir kitapla geldim:Armageddon.Hemen yoruma geçiyorum.
.
Konusu asıl şeytanın büyük takipçilerinden biri olan  Hedra'nın onu dünyanın hakimi  yapmak ve 1400 yıl eskiye dayanan bir intikam almak istemesi ve bunun için sessiz ve derinden planlar yapmasıyla başlıyor. Dünyadaki 7 ülkeden 7'şer kişinin gizemli bir şekilde iz bırakılmadan kafalarının kesilmesi üzerine olaylar arasında bağlantılar kuruluyor.Her cinayette iki ortak nokta var; evlerde bulunan sandıklar ve kurbanın başının ortadan kaybolması..
.
Peki bu sadece bir polisiye roman mıydı? Buna cevabım koca bir hayır olacaktır.Şeytanın varlığından başka ona dair pek bir bilgimizin olmadığı bu yüzyılda, onun bizi kendi peşinden cehenneme sürüklemek için çalışmadığını sanmak naiflik olur.O ve takipçileri/çocukları kıyamete insan ırkıyla büyük bir savaş içinde olacak.Kitap bu gerçeği de net bir şekilde, adeta bir tokat gibi yüzümüze çarpıyor.
.
Kitapta güneydoğu bölgemizde bir köydeki karargahında, cadı/şeytan Hedra'nın en büyük sahabelerden birinin soyunun son üyesinden intikam almak istemesi konusu işlenmiş.
.
Bağlantıların kuruluş şekline, kurgunun ilk bakıştaki bilindikliğine rağmen sizi şaşkılığa uğratabilmesine, diyaloglardaki (ufak tefek bazı hatalar dışında) doluluğuna hayran kaldım.☺Dünyaya farklı (daha bilinçli) bakabilmemizi sağlayan bir sürü bilgiyle beraber iliklerimize kadar korkmamızı sağlayan bu kitabı mutlaka alıp okuyun.Duyduğum kadarıyla ilk haftasında 2.baskıya bile gitmiş zaten.😊Yazarımız @kitapelestiri 'yi tebrik ediyoruz.Diğer kitaplarını merakla bekleyeceğim biri daha var artık.    

.
Armageddon...Nasıl anlatmalı bilmiyorum bu kitabı.Yerli-genç bir yazarın kaleminden çıkmış olmasına mı sevinsem yoksa bir ilk kitap olmasına rağmen bu kadar dolu ve başarılı olmasına mı bilemdim.Sevgili @sevgilikitaplik ile birlikte konuşa konuşa ve tadına vararak 3 günde bitirdik bu güzel kitabı.Oldukça da beğendik.Tavsiye ederim demiyorum kesinlikle okumalısınız diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder