4 Haziran 2018 Pazartesi

Ötekiler Arasında-Jo Walton



Öncelikle şunu söyleyeyim enfes ve dopdolu bir kitaptı.Buna benzer başka kitaplarda okumak istiyorum.Ve sanırım nereden bulabileceğimi de az çok biliyorum.😀Sagolsunlar arka sayfalarda öyle bir kitap listesi vardi ki.Tam 154 kitap 😍😍
.
Kitabın konusuna gelirsek ikiz kızkardeşler olan Mor ve Mori ( aslında isimleri Morganna ve Morwenna kendileri gibi bir büyücü olan ama dunyayi ele geçiemeyi planlayan annelerini durdurmak isterler.Ne yazık ki bu sırada Morganna ölür ve Morwenna da topal kalır.
.
Hikayemiz buradan başlıyor ve 15 yaşındaki bir kızın ağzından anlatılıyor ve 1979-1980 yıllarında geçiyor.
.
Ve Morwenna bir kitapkurdu!!😊Ki kitabın bu tarafı da bana çok hitap etti.😍😍(Hitap etti derken bayıldım demek isteyen okur kişisi😍😍)Sadece Morwenna ile tanışmak bile bu kitabı okumak için yeterince iyi bir sebeptı bana kalırsa.
.
Babası ve onun ailesiyle yeni tanışan Mor, hayattaki yerini sorgularken bir yandan da kızkardeşinin yokluğunun acısıyla uğraşıyor.Tabi bir de yatılı okuldaki saçma sapan kurallar var.😥
.
Kızımızın büyü yapabildiğini ve perileri görüp onlarla konuşabildiğini de söylemeden geçmemek gerek elbette.😅
.
Annesi tekrar bir şey yapmayı deneyecek mi endişesi de cabası tabi.Benden tavsiye etmesi sizden okuması😁😁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder