4 Haziran 2018 Pazartesi

Sarai-J. A. Redmerski

Sarai
.
Selamlar😊Sonunda bende şu meşhur Sarai kitabını okudum.Hemen yorumuna geçeyim.
.
Gerek Wattpad'de gerekse basılı eserlerde okuduğum birçok hikayedeki gibi bir kötü çocuk masum kız hikayesiydi.Açıkcası çok özgün bir tarafı olduğunu söyleyemeyeceğim.Benzerini çok gördüm bu kitabın.Bu yüzden -sevenleri kusura bakmasın ama- ben beğebmedim bu kitabı.
.
Neden? Çünkü; 200 sayfa boş laf okuduktan sonra Sarai bi anda Viktorla birlikte olmak istediğine karar veriyor, her nedense katil olmak istiyor, normal hayata dönmekte zorlanmasını anlarım ama döndükten sonra o son sayfayı sanırım hiç anlayamayacağım.
.
Olayların bana göre çok havada kalması ve hızlı gelişmesi, şu ne istediğinden emin olamayan, oradan oraya sürüklenen, kitaptaki en belalı aşık olmaktan kendini alamayan kız hikayesi artık beni sıkmaya başladı.Tamam bizde aşık olduk.Anlıyorum.Ama daha tanımadan etmeden -ki adam katil bunu da biliyor😒- aşık olup peşinden kedi yavrusu gibi koşmak nedir ya?
.
Konusu buna benzer başka kitaplar varsa söyleyin hiç okumayayım.Okunacak çok çok daha iyi onbinlerce kitap varken bunlarla zaman kaybetmemeliyiz bence.Tabi bu benim fikrim.Hep dediğim gibi; "Ben sevmiyorum diye seninde sevmemen şart değil."
.
Keyifli okumalar😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder